başıma gelecek olanı bile bile tv'nin karşısına geçtim türkiye-danimarka maçı için... hani dedim takımda "revizyon"(bu aralar pek popüler oldu bu kelime) yapıldı, en azından biraz top oynamaya başlarlar diye ümit ettim. eh, ümit etmek parayla değil; 60. dakikayı zor getirdim, bıraktım izlemeyi. seyrettiğim kadarıyla defans feci bir durumda, yan toplar malum memleket futbolunun bir numaralı sorunu; ya da "orta yapamama" sorunundan sonra ikinci de gelebilir. ümitvar olup uyum sorunundan dem vurayım, önümüzdeki maçlara bakalım...

bu arada spikerin dediğine göre milli takımın yeni nike formalarını haluk ulusoy ve can çobanoğlu birlikte tasarlamışlar. gecenin en güzel pozisyonuydu diyebilirim. giyilen formalar nike'ın yeni dizaynı ve bir çok ülke giyiyor, yani bize özgü bir şekle sahip değil. şuradaki resimde(açılır umarım) hollanda'nın giydiği forma görülebilir. avrupa şampiyonasında pek çok takım aynı formaları giyecek sadece renkler farklı o kadar. tıpkı dünya kupasında olduğu gibi... haluk ulusoy'un bir de "tasarımcı" kimliği yok yani, allahtan...

0 yorum: