Hıncal Uluç'tan Rıdvan Dilmen yorumu

Son zamanlarda Rıdvan Dilmen'in objektif yorumculuk adı altında sinsi sinsi yaptığı taraflı yorumlar birçoğumuzun dikkatini çekiyor... Konu, Hıncal Uluç'un dikkatini de çekmiş...
Rıdvan'ın dünya çapında bir TV yorumcusu olduğunu ilk ben yazdım ve söyledim. Kendisi ile de konuştum.. "Teknik direktörlük hayallerini bir yana bırak, bu müthiş yeteneğinin üzerine git" diye.. Digiturk'le arası bozulunca, gönüllü arabulucu oldum..
Bir süre sonra da uyardım.. "Rıdvan, Fener maçları dışında harikasın.. Ama bu maçlarda tepki çekiyorsun. Çünkü tarafsız olamıyorsun.. Çünkü Fener'i ve Fener aleyhindeki pozisyonları konuşmak içinden gelmiyor.. Bu da dikkat çekmeye başladı" diye..
Rıdvan kendini toparlayacağına, daha da derin bir fanatizm içine düştü.. İşin kötüsü, Digiturk de F.Bahçe TV ile yarışır hale geldi.. Bakın şimdi Fener-G.Saray maçı başlıyor.. İki yorumcu var ekranda.. Biri Fenerli Rıdvan, öteki G.Saraylı Hakan.. Ve maç boyu sadece Rıdvan yorum yapıyor ve nalıncı keserini hep Fener'e yontuyor.. Hakan süs..
Alex'in iptal edilen golünde top ağlara değmeden nerdeyse kesip atıyor. "Net gol!" Ama Fenerlilerin kasıtlı tekmelerinde "Sarı kart olabilir miydi acaba" dediği bile yok. Maçı sarı-lacivert gözlüklerle okuyup anlatıyor.
İnanın bir başka kanalda sadece tribün sesi ile maç olsa, ona döneceğiz. Sonunda Rıdvan'ın yorumlarını duymamak için sesi kıstık..
Rıdvan'a da, Digiturk'e de dost uyarısı. Fanatizmi bırakın. Bu ülkede TV seyircisi Fenerlilerden ibaret değil. Yakışmıyor. Puan kaybediyorsunuz! Güven kaybediyorsunuz.
Hepsinden önemlisi saygınlığınızı yitiriyorsunuz!

0 yorum: