Ebru Köksaldı

Milliyet'te, Ebru Köksaldı isimli bayan bir spor yazarı var. Bence içinde bulunduğu piyasadaki en düzgün üç beş yazardan biri. Yazılarını aylardır takip ediyorum ve Ebru hanımın bir Championship Manager fanatiği olduğu düşünüyorum. Genellikle takımların teknik ve taktik özellikleri hakkında yazılar yazıyor. Sadece Türkiye ile de yetinmiyor, dünya liglerini ve oralardaki oyuncuların özelliklerini ve geçmişini de biliyor, üstelik bunları sürekli takip de ediyor. Kendileri bugünlerde, UEFA kupasındaki rakiplerimizin analizlerini yapıyor. Futboldan anlamayan, sürekli futbol dışı yazılar yazan spor yazarlarına benzemeden böyle devam etmesini diliyorum...

1 yorum:

adalı dedi ki...

bir bayanın bu kadar iyi futbol bilmesi,anlaması ,araştırması beni hem şaşırtıyor,hemde sevindiriyor açıkçası..
kendisini ilgiyle takip ediyorum..
yetenek kendini belli ediyor,yada zeka diyelim..bilim,sinema,futbol..
sevdiği şeylere odaklanmış,ilerliyor..