Eskişehirspor'u yenmek farz oldu


Fenerbahçe, Beşiktaş, Trabzonspor ve Sivasspor'a ne kadar teşekkür etsek az. Aynı hafta kaybettikleri puanlar Hamburg yorgunu bünyelere ilaç gibi geldi... Umarım teknik kadro ve futbolcular ayaklarına gelen bu fırsatı tepmez ve Eskişehirspor'u yener. Gerçi Hamburg maçı düşünülürse enayilik yapma potansiyelimizin yüksek olduğu da ortada... Bu arada hakem faktörünü de düşünmemiz gerekebilir. Ligin ilk yarısındaki Eskişehirspor maçındaki rezillikler hala gözümün önünde...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

slm abiler benim sorum su galatasarayin bu hali ne olacak 2 0 dan mac verme simdide eskisehir maci bulent hoc ne yapmaya calisiyor hic anlamadim lincolana kafayi taklis bir defa lutfen okuyun ben fransadan yaziyorum iyi yayinlar

sambacı dedi ki...

ben bu galatasaraya diyecek bişe bulamıyorum lanet olsun böyle takıma mehmet güveni böyle büyük bir camiada oynatmak bence çok büyükk bir suç lincolnüde oynatmzsan böyle oturursun bülent hooocaa senin de sonun belli

sambacı dedi ki...

tühhhhhh sana be gs senin gibi takım olmaz olsun