Hamamböceğiydi, yengeç oldu

Yengeç Dansı
Hafta sonunda oynanan Fenerbahçe-Galatasaray derbisindeki 2. golden sonra Fenerbahçe'nin Brezilyalı futbolcuları ilginç bir yengeç dansı yaptı.
Dünyanın en büyük derbileri arasında gösterilen Fenerbahçe-Galatasaray karşılaşması ilginç görüntülere sahne oldu. Fenerbahçe'nin Galatasaray'ı 2-0 mağlup ettiği karşılaşmaya taraftarın şovunun yanı sıra Fenerbahçeli oyuncuların birlikte yaptığı ilginç sevinç gösterisi de karşılaşmaya renk kattı. Maç boyunca rakip oyunculara göre üstün bir oyun sergileyen Fenerbahçeli futbolcuların 56. dakikada Roberto Carlos'un müthiş pasıyla, Deivid'in attığı golden sonra yaptığı kısa gösteri taraftardan da alkış aldı. Deivid, maçtan sonra yaptığı açıklamada, bu dansı kendilerinin bulduğunu ve adını "Yengeç Dansı" koyduklarını söyledi.
Hamamböceği Dansı
30 yaşındaki şortlu adamların on binlerce kişinin önünde yaptığı bu soytarılık gerçekten de karşılaşmaya renk kattı. Hele hele daha önceden de "hamamböceği dansı" yapan Roberto Carlos'un performansı gayet iyiydi. Kendisi aldığı ücreti son kuruşuna kadar hak ediyor... Fenerbahçeli oyuncuların portföylerine yeni hayvanlar eklemesini sabırsızlıkla bekliyoruz...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

en büyük bursa stadyum programsını çok seviyorum şimdi sizi izliyorum

Adsız dedi ki...

onlar şimdilik dans ede dursunlar yarınki maçta göbeği kim atar allah bilir

Adsız dedi ki...

iyi aksam lar ben fransa'dan ahmet mehmet demirkol ve omer urundul den fenerbahce nin son iki maci icin bir iki yorumlama bekliyorum
bir ikinci sorumda neden nostalji maclarindan neden yayin la miyorsusnuz

Adsız dedi ki...

ben bu programi cok seviyorum