Yüzüncü yıl formaları

Galatasaray'ın yüzüncü yıl formaları tanıtıldı. Diğer Galatasaray taraftarlarının ne düşündüğünü bilmiyorum ama ben yeni formaları hiç beğenmedim. Formanın arkasındaki numaralar ve beyaz arka planlı Galatasaray amblemi güzel durmuyor. Hele hele öndeki büyük Galatasaray amblemi ve onun üzerindeki kocaman Avea yazısı göze hiç hoş gelmiyor... Bence takımın kullandığı mevcut çubuklu formalar çok daha güzeldi. Formanın rengi ve formanın arkasındaki oyuncu ismi ve numarasının yazılış biçimi hoşuma gidiyordu. Özellikle de şu formaya bayılıyordum... Bu arada, Galatasaray'ın kendisine yakışacak bir forma bulamamasına da sinir oluyorum. Her sene değişik bir forma tasarımı deniyoruz ama büyük kulüplerin (formalarını ve renklerini ezberletmek için) forma tasarımlarıyla çok fazla oynamadığını unutuyoruz... Örnek: Milan, Barcelona, Manchester United, Roma, Celtic...

0 yorum: